Η γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία Premium αυτοκινήτων, Ferrari, εδώ και δεκαετίες ξεπουλάει όσα αυτοκίνητα φτιάχνει και είναι πρώτη απάντηση των περισσότερων από εμάς, στην ερώτηση «πες μου το ιδανικό αυτοκίνητο που θα ήθελες να έχεις στο γκαράζ σου».
Το παράδοξο για όσους δεν κατέχουν πολύ από marketing, διαφημίσεις και αξία ενός brand είναι το εξής. Η κεντρική Ferrari, δεν κάνει διαφημιστικές καμπάνιες στην TV. Δεν θα δεις διαφήμιση στην τηλεόραση που να διαφημίζει το νέο μοντέλο Ferrari, όπως θα έβλεπες ένα VolksWagen ή και μια Mercedes.
Πως γίνεται μια αυτοκινητοβιομηχανία να αμελεί με τέτοιο τρόπο ένα τόσο λαοφιλές μέσο;
Οι απαντήσεις έρχονται με λίγο σκέψη.
Οι άνθρωποι στους οποίος η Ferrari απευθύνεται είναι άνθρωποι μεγάλου εισοδήματος, άρα :
Α) Δεν βλέπουν τηλεόραση είτε γιατί δεν έχουν χρόνο είτε γιατί δεν τους προσφέρει την ποιότητα που ζητούν.
Β) Διαβάζουν ειδικό τύπο πχ Περιοδικά για επιχειρηματίες (που εκεί η Ferrari κάνει καταχωρήσεις)
Γ) Οι διαφημίσεις των άλλων εταιρειών που φοράν το σήμα της Ferrari πχ SHELL, των περιφερειακών Αντιπροσωπειών και η προβολή της ομάδας F1, είναι όση τηλεοπτική προβολή η Ferrari χρειάζεται.
Η Ferrari, δλδ, ξέρει το target group της, τους ανθρώπους στους οποίους απευθύνεται, ξέρει που να τους βρει και φροντίζει να γνωρίζουν και αυτοί ότι θα την βρουν κάπου ποιοτικά αν την ψάξουν.
Στην δικιά σου περίπτωση, στη κατάσταση που θες να γίνεσαι όλο και καλύτερος στο φλερτ, η παραπάνω αντιμετώπιση της Ferrari είναι ιδανική.
Πρέπει να γνωρίζεις το Target Group σου.
Εννοείται πως όταν βγαίνεις έξω, κάθε γυναίκα που σου αρέσει μπορεί να είναι στόχος. Αν όμως θες να εκτοξεύσεις τα αποτελέσματά σου, αναλογικά με την Ferrari, πρέπει να γνωρίζεις το targetgroup
Α) που σου αρέσει
Β) που σου πηγαίνει
Γ) που σε σηκώνει
Το ποια γυναίκα σου αρέσει πρέπει να είναι ξεκάθαρο στο μυαλό σου. Έτσι κερδίζεις χρόνο και προχωράς σε διαδικασίες φιλτραρίσματος από την αρχή.
Μπορεί βέβαια να σου αρέσει και μια γυναίκα η οποία καλύπτει και τα κριτήριά σου, αλλά ο τρόπος ζωής της να σε περιορίζει. Παράδειγμα, όταν είσαι 40 χρονών, το 19χρονο κορίτσι που έχει ανάγκη να παρτάρει 24/7 προϋποθέτει ότι αντέχεις μια κατάσταση που ίσως δεν σου πηγαίνει στη φάση της ζωής σου που βρίσκεσαι. Έτσι, είτε κάνεις παραχωρήσεις, είτε θυσιάζεις κόπο χρόνο και φαιά ουσία για να της καλύψεις / κόψεις τις εν λόγω ορέξεις ώστε να ταιριάζει με τις δικές σου, είτε περνάει ο καθένας μια παράλληλη ζωή ψυχαγωγίας και διασκέδασης ξεχωριστή από του άλλου. Και στις 3 περιπτώσεις όπως καταλαβαίνεις, αν και μπορεί να δουλέψει για ένα διάστημα, δεν είναι το ιδανικό σενάριο που θα είχες αν η κοπέλα σου πήγαινε.
Τέλος, αν μια γυναίκα μπορεί να αντέξει / σηκώσει έναν άνδρα σαν και σένα, με την έννοια του να της αρέσει / διαχειρίζεται το πώς εκφράζεσαι, τα θέλω σου και τις απαιτήσεις σου, τότε τα πράγματα είναι καλύτερα από το να το παλεύει κάπως ή το να μη μπορεί. Παράδειγμα απλό, που πολλές φορές τυχαίνει και στο φλερτ στο δρόμο, μια γυναίκα μπορεί να τρομάξει ή να μη μπορεί να διαχειριστεί την κοινωνική πίεση που της ασκεί το φλερτ με έναν άγνωστο στο δρόμο, με αποτέλεσμα ο βαθμός δυσκολίας να ανεβαίνει.
Πρέπει να ξέρεις που θα βρεις και πως θα απευθυνθείς στο target group σου.
Φυσικά, αν έχεις ορίσει το target group σου, θα έχεις καταλάβει πως το χαρακτηρίζουν κάποια πλαίσια. Μια ποιοτική γυναίκα στα 30+ είναι πιο πιθανό να συχνάζει σε κάποιο μπαρ του κέντρου με προσεγμένη διακόσμηση, ενώ μια γυναίκα 18 χρονών με ανάγκες να κοινωνικοποιηθεί, να χορέψει και να διασκεδάσει, θα την βρεις σε ένα παραλιακό club.
Παράλληλα, ο τρόπος που απευθύνεσαι σε γυναίκες οφείλει να είναι ανάλογος. Δεν έχει να κάνει τόσο με το τι λες, αλλά το πώς το λες. Παράλληλα, το να εμπνέεις την αίσθηση του ότι αντιλαμβάνεσαι την μεριά της γυναίκας (social conditioning, needs, thoughts) ανάλογα με τη φάση / κατάσταση που βρίσκεται, είναι κλειδί για περισσότερα αποτελέσματα.
Πρέπει και να είσαι και να φαίνεσαι άνθρωπος αξίας.
Φαντάσου ένα απλό παράδειγμα. Σου αρέσουν οι γυναίκες από 28 και πάνω, επιτυχημένες, δυναμικές και girlfriend material δεν θα νιώσουν καλύτερα για σένα όταν δουν στο προφίλ σου στο facebook φωτογραφίες από χθες το βράδυ με την καγκουροπαρέα σου, μεθυσμένοι στα μπουζούκια στην Εθνική οδό.
Κάντο, απλά μη το διαφημίζεις. Αυτό και τα κιλοτάκια της εξωτικής χορεύτριας από το στριπτιζάδικο που ακολούθησε μετά, καλύτερα να μείνει μεταξύ σας. (Ειδικά αν θες να φλερτάρεις στο διαδίκτυο o Anestis έχει το πληρέστερο πρόγραμμα που θα σε βοηθήσει απίστευτα, αποτελεσματικότερο από όσα έχουμε δει να κυκλοφορούν στην Ευρώπη και το εννοούμε. Πάτα εδώ!)
Η Ferrari, προσέχει σε ποιους απευθύνεται, τι χαρακτηριστικά έχουν, πως και που θα τους βρει και πως θα κρατήσει την αξία της ψηλά με τα εκπληκτικά αποτελέσματα που ξέρεις. Εσύ τι κάνεις;
Αν θες βοήθεια, έλα σε επαφή μαζί μας.
Φαντάσου επίσης πως θα είναι να περνάς αυτά τα Χριστούγεννα μαζί με την καλύτερη Ανδρική παρέα από το να κάνεις κάτι βαρετό ή κοινότυπο όπως πάντα. Μία θέση έμεινε. Πάτα εδώ.